Marketing brainstorm



Blijvende indruk

Veel ondernemers maken gebruik van de visuele strategie sessie om te brainstormen over content markting en marketing acties. Tijdens de sssie maken we een plan voor succesvolle visuele uitingen. We communiceren niet alleen in woorden, maar oook in beelden. Deze beeldtaal moet een bepaalde indruk achter laten. Uiterard een positieve indruk,maar ook en blijvende indruk. Opvallende beelden met toegevoegde waarde orgen voor: 
- Aandacht: eyecatcher, opvallen
- Nieuwsgierigheid: prikkelen tot actie 
- Informeren: uitleg, duidelijkheid 
- Herkenbaarheid: sterk merk 
 


Blijvende indruk

Wil je aan de slag met marketing acties, dan is een visuele strategie sessie een goed startpunt. Bedrijven zoals Schallenberg Letselschade en AutoLeaseCenter gingen je voor. Met hen keek ik naar de manieren waarop ze zich kunnen onderscheiden, welke vorm van marketing past bij hen enwelke sfeer, kleur en beeld hoort hierbij? Het resultaat is een brand lookbook, een document met concrete ideeën voor je marketing, en de kern van jouw bedrijf in woord en beeld weergegeven. 

De visuele strategie sessie is onderdeel van mijn illustratief ontwerp model. Ben je benieuwd of dit ook bij jou of jouw bedrijf past? Laten we dan eens met elkaar bellen. Door jou een paar vragen te stellen, kan ik direct aangeven of deze methode bij jouw vraagstuk past.